El proper dissabte, dia 19 de març, ADMC farà la presentació de la seva Llista Electoral i del seu Programa de Govern. Tant la primera com el segon seran senzills, sense pretensions, tocant de peus a terra.
ADMC no presentarà una llista basada en un cap conegut o important al municipi. No serà una llista basada en persones amb influencies, amb diners, amb una trajectòria política. Serà una llista de persones amb il·lusió, amb ganes de treballar per Calafell. Una llista amb persones que s’han dedicat fins ara a les seves professions, a les seves famílies i amics i que ara volen fer el que millor saben fer: treballar, però ara estan disposades a fer-ho per Calafell i per tots els ciutadans i ciutadanes del nostre municipi.
De la mateixa manera, el nostre programa no serà un programa d’aquests que després s’obliden per què estaven redactats només per aconseguir vots. Serà un programa real, factible i amb objectius que es poden aconseguir a curt o mig termini. Un programa que, com deia al principi, toca de peus a terra i surt de les necessitats que els ciutadans i ciutadanes de Calafell tenen, que hem conegut a base de passejar pel nostre poble i d’escoltar a les persones que hi viuen.
Això no vol dir que no tinguem també il·lusió per aconseguir fites més agosarades, per fer accions importants, també ho volem, naturalment que si. També volem autopistes gratuïtes, carreteres que no passin pel mig de la població, ferrocarrils amb horaris més amplis i que ens donin un millor servei, etc. Però això, de moment , ho deixarem pels partits grans i per aquells que s’ompliran la boca de promeses que no saben si podran aconseguir o que no els preocupa si les podran acomplir.
Nosaltres proposarem accions factibles, realitzables , promeses que SI que es podran fer realitat.
Us convidem a venir, porteu amics , familiars, ... Escolteu-nos i després feu-nos confiança. Serà el temps el qui demostrarà les accions i qui farà reals les promeses.
FINS DISSABTE A LES 11’30!
-----------------------------
El próximo sábado, día 19 de marzo, ADMC hará la presentación de su Lista Electoral y de su Programa de Gobierno. Tanto la primera como el segundo serán sencillos, sin pretensiones, con los pies en el suelo.
ADMC no presentará una lista basada en una cara conocida o importante en el municipio. No será una lista basada en personas con influencias, con dinero, con una trayectoria política. Será una lista de personas con ilusión, con ganas de trabajar por Calafell. Una lista con personas que se han dedicado hasta ahora a sus profesiones, a sus familias y amigos y que ahora quieren hacer lo que mejor saben hacer: trabajar, pero ahora están dispuestas a hacerlo por Calafell y por todos los ciudadanos y ciudadanas de nuestro municipio.
Del mismo modo, nuestro programa no será un programa de esos que después se olvidan por qué estaban redactados sólo para conseguir votos. Será un programa real, factible y con objetivos que se pueden conseguir a corto o medio plazo. Un programa, como decía al principio, con los pies en el suelo, que sale de las necesidades que tienen los ciudadanos y ciudadanas de Calafell, que hemos conocido a base de pasear por nuestro pueblo y escuchar a las personas que viven en él.
Esto no quiere decir que no tengamos también ilusión por conseguir metas más atrevidas, para hacer acciones importantes, también lo queremos, naturalmente que sí. También queremos autopistas gratuitas, carreteras que no pasen por en medio de la población, ferrocarriles con horarios más amplios y que nos den un mejor servicio, etc. Pero esto, de momento, lo dejaremos por los partidos grandes y para aquellos que se llenarán la boca de promesas que no saben si podrán conseguir o que no les preocupa si las podrán cumplir.
Nosotros propondremos acciones factibles, realizables, promesas que SI que se podrán hacer realidad. Os invitamos a venir, llevando amigos, familiares, ... Escúchanos y después confiad en nosotros/as. Será el tiempo el que demostrará las acciones y quién hará reales las promesas.
HASTA EL SÁBADO A LAS 11'30!
1 comentari:
Ánimo ademeceros, a ver si es verdad que conseguís entrar a formar parte del gobierno y podeis poner un poco de sentido en la política de Calafell. Desconfío de los partidos grandes porque estos llevan otro ritmo, son menos sensibles con la ciudadanía, aunque la política en un pueblo es muy cercana y no pasarán de rositas. Pero para mi pueblo confío en un partido más pequeño, del municipio, con gente sencilla que no olvida de dónde viene. Espero con con ilusión que resurjais y que de verdad nos motiveis para seguir creyendo que en Calafell se pueden hacer trabajo y del bueno.
MUCHA SUERTE EN VUESTRA PRESENTACION!!!
Alvar Vidal
Publica un comentari a l'entrada