dimecres, 23 de març del 2011

NOTA DE PREMSA


    NOTA DE PREMSA D’AGRUPACIÓ DEMOCRÁTICA MUNICIPAL
    En els darrers dies han aparegut notícies sobre la proposta d’agrupar les diferents forces polítiques independents de Calafell i sobre els contactes amb el nostre partit ADMC.  Referent a aquest tema, la Junta Gestora d’ADMC vol manifestar que:
    El passat divendres 18 de març, representants d’ADMC van assistir a una reunió en els locals de la Regidoria de Comerç en la qual es va plantejar la possibilitat d’aglutinar les diverses forces independents per tal d’obtenir millors resultats electorals
    En la mateixa reunió es va plantejar la possibilitat de que aquesta operació fos finançada per importants grups inversors amb interessos al nostre municipi.
    ADMC, fent valer els principis que la inspiren i en particular la honestedat i la transparència, creu que aquestes propostes estan fora de la nostra línia i per tant anunciem que no intervindrem en cap operació política patrocinada o finançada per grups inversors i que nosaltres només estem al servei dels interessos de Calafell.  
    Tot i que sabem que l’aritmètica electoral afavoreix els partits grans en detriment dels petits, creiem fermament que en política no tot és vàlid i preferim obtenir resultats electorals menors però mantenir la nostra integritat moral, ètica i política.
    ADMC, la principal  força política independent de Calafell a les darreres eleccions municipals, té les portes obertes per  tot aquell que vulgui compartir amb nosaltres el nostre projecte, sense cap contraprestació, i compartint el nostre programa i els nostres principis d’honestedat, transparència i participació.
    En los últimos días han aparecido noticias sobre la propuesta de agrupar las diferentes fuerzas políticas independientes de Calafell y sobre los contactos con nuestro partido ADMC. Al respecto, la Junta Gestora de ADMC quiere manifestar que
    1. El pasado viernes 18 de marzo, representantes de ADMC asistieron a una reunión en los locales de la Concejalía de Comercio en la que se planteó la posibilidad de aglutinar las diversas fuerzas independientes para obtener mejores resultados electorales
    2. En la misma reunión se planteó la posibilidad de que esta operación fuera financiada por importantes grupos inversores con intereses en nuestro municipio.
    ADMC, haciendo valer los principios que la inspiran y en particular la honestidad y la transparencia, cree que estas propuestas están fuera de nuestra línea y por lo tanto anunciamos que no intervendremos en ninguna operación política patrocinada o financiada por grupos inversores y que nosotros sólo estamos al servicio de los intereses de Calafell.
    Aunque sabemos que la aritmética electoral favorece a los partidos grandes en detrimento de los pequeños, creemos firmemente que en política no todo es válido y preferimos obtener resultados electorales menores pero mantener nuestra integridad moral, ética y política.
    ADMC, la principal fuerza política independiente de Calafell en las últimas elecciones municipales, tiene las puertas abiertas para todo aquel que quiera compartir con nosotros nuestro proyecto, sin contraprestación alguna, compartiendo nuestro programa y nuestros principios de honestidad, transparencia y participación.
    LA JUNTA GESTORA D’ADMC
    Calafell,  22 de març de 2011

dilluns, 21 de març del 2011

NUEVOS VEHICULOS PARA LA LIMPIEZA VIARIA

Hoy por la mañana se ha efectuado la presentación de la nueva flota y plantilla de URBASER para la limpieza viaria del municipio, con la presencia del Alcalde y miembros del equipo de gobierno. No han sido invitados los demás partidos del municipio, a pesar de que, muy probablemente, serán los que tendrán que gestionar en los próximos 4 años este servicio.
ADMC estaba allí y nos felicitamos de la mejora que representa la nueva flota, lo cual facilitará la aplicación de uno de los puntos más importantes de nuestro programa Propuestas. Es de agradecer tanta preocupación desde el equipo de gobierno para facilitar la tarea al próximo gobierno municipal.
En los últimos días estamos asistiendo a un despliegue de medios y publicidad sin igual en todo el mandato municipal. Es como si, con un símil futbolístico que tanto gusta al alcalde, el equipo hubiese estado holgazaneando todo el partido y a 5 minutos del final quisieran marcar todos los goles.

Cristobal Soto, número 2 de la lista de ADMC a las municipales, ha estado presente en el acto y ha efectuado diversos comentarios sobre la idoneidad de dicha maquinaria, que aunque llega tarde, es bienvenida.


diumenge, 20 de març del 2011

ROSA MARI OLIVÉS, CANDIDATA A L'ALCALDIA DE CALAFELL





Rosa Maria Olivés Barbosa, la nostra candidata  a l’alcaldia de Calafell, va néixer a Santa Coloma de Gramenet  i va viure allà fins que, fa  una mica més de quatre anys, va venir a viure a Segur.


Va estudiar a Santa Coloma fins que va passar a les aules de la Universitat Autònoma de Barcelona a Bellaterra on es va llicenciar en història de l’art l’any 78, “van ser anys molt intensos ja que era el final del franquisme i l’inici de la transició (vagues, manifestacions, córrer davant els grisos, etc.).


Va començar a treballar a l’ensenyament l’any 79, i va aprovar les oposicions l’any 83. La major part de la seva vida professional l’ha passada a Ripollet: tutories, coordinacions i representació al Consell Escolar. Va ser directora de l’escola Enric Tatché i Pol durant 4 cursos. Va passar a l’IES Palau Ausit i posar en marxa l’IES Can Mas, pel que havia lluitat  per aconseguir la seva construcció. Va fer de Cap d’Estudis i de professora de Ciències Socials durant els tres primers anys de funcionament del centre.
Actualment té plaça en propietat i treballa a l’escola Castell de Calafell de la nostra localitat.


Casada des de l’any 77 amb l’Enrique, mare de dos fills, en Dani i la Clara i àvia d’un vailet de tres anys que reconeix que “ara mateix és la debilitat de tota la família”. 

Li encanta viatjar, quan es pot, llegir, sobretot la novel·la històrica i policíaca, les carreres de motos i els gossos, la música i el cinema, la platja i el sol, encara que no sap si l’ordre seria ben bé aquest.

Es una dona intel·ligent, culta, humil, dialogant, mare, treballadora, mestressa de casa seva, amb inquietuds i que és la millor candidata a l’alcaldia de Calafell, la persona que sabrà dur a terme les transformacions necessàries que necessita Calafell, Segur i les urbanitzacions.





Rosa Maria Olivés Barbosa, nuestra candidata a la alcaldía de Calafell, nació en Santa Coloma de Gramenet y vivió allí hasta que, hace algo más de cuatro años, vino a vivir en Segur. 


Estudió en Santa Coloma hasta que pasó a las aulas de la Universidad Autónoma de Barcelona en Bellaterra donde se licenció en historia del arte el año 78, "fueron años muy intensos ya que era el final del franquismo y la inicio de la transición (huelgas, manifestaciones, correr ante los "grises", etc.).


Comenzó a trabajar en la enseñanza en el año 79, y aprobó las oposiciones el año 83. La mayor parte de su vida profesional la ha pasado en Ripollet: tutorías, coordinaciones y representación en el Consejo Escolar. Fue directora de la escuela Enrique Tatché y Pol durante 4 cursos. Pasó al IES Palau AUSIT y a poner en marcha el IES Can Mas, por lo que había luchado por conseguir su construcción. Hizo de Jefe de Estudios y de profesora de Ciencias Sociales durante los tres primeros años de funcionamiento del centro.



Actualmente tiene plaza en propiedad y trabaja en la escuela El Castell de Calafell de nuestra localidad.



Casada desde el año 77 con Enrique, madre de dos hijos, Dani y Clara y abuela de un niño de tres años que reconoce que "ahora mismo es la debilidad de toda la familia".


Le encanta viajar, cuando se puede, leer, sobre todo la novela histórica y policiaca, las carreras de motos y los perros, la música y el cine, la playa y el sol, aunque no sabe si la orden sería bien éste.


Es una mujer inteligente, culta, humilde, dialogante, madre, trabajadora, ama de casa, con inquietudes y que es la mejor candidata a la alcaldía de Calafell, la persona que sabrá llevar a cabo las transformaciones necesarias que necesita Calafell, Segur y las urbanizaciones.